Sara Moser se od djetinjstva bavila baletom , a ljubav prema kazališnim daskama potaknula ju je da se upiše na Umjetničku akademiju u Osijeku gdje je studirala glumu i lutkarsko, sa željom da spoji glumu sa pokretom. O njenoj predanosti i talentu svjedoče i prve uloge koje je dobila već za vrijeme studiranja , a kako se čini njena karijera bi mogla i daleko dogurati. Ovih dana hrvatska publika ju može vidjeti u čak dvije kazališne predstave Parovi i Dvije crte plavo i u seriji Na granici.
Sara karijeru ste počeli graditi već za vrijeme studiranja , što na kazališnim daskama , što na snimanjima serija. Koja uloga je na Vas ostavila utisak.
Teško mi je istaknuti samo jednu, jer istina je da su sve ostavile utisak na mene! Svaka moja uloga jedan je djelić mene i uz otjelotvorenje svakog lika veže me proces rada koji ću pamtiti po nečemu.
Preselili ste se iz Osijeka u Zagreb gdje ste odlučili graditi karijeru, koliko je to teško za mladog glumca na početku karijere.
Sigurno nije lako, pogotovo ako nitko za tebe u tom trenutku ne zna i nije upoznat s tvojim radom. No nije nemoguće od negdje početi graditi svoj put. Postoje otvorene audicije i važno je odazvati se na što ih je više moguće, jer nikada ne znaš sto ti jedna izvedba može donijeti i tko se može naći u publici. Tako su se stvari odvijale u mom slučaju!
Sudjelovala sam u diplomskom ispitu prijateljice Petre Cicvarić i na jednoj izvedbi su se u publici našli Miro i Mladena Gavran koji su mi ponudili ulogu u njihovoj predstavi Parovi , a dalje je jednu izvedbu Parova pogledala casting menadžerica koja mi je ubrzo nakon toga uputila poziv na casting za seriju Zlatni dvori. I tako je sve nekako krenulo!
Mislim da je važno imati volju, želju, entuzijazam i onu nekakvu potrebu da nešto kažemo, da nešto naše odjekne i ako se vodimo time onda će posla biti, iako ga sami stvorili, jer škole i akademije nam nude dobru podlogu pa ako nosimo sve ovo u nama uvijek nam opcija može biti autorski projekt ili slično!
Mislim da samo treba biti pošten prema sebi, dati najbolje što možeš u tom trenutku, stajati iza svog rada i biti u redu s tim da je uspjeh često ekvivalent maratonu, a ne sprintu i u redu je ako se ne ostvari sve preko noći. Mislim da trebamo tragati za tim kako trajati u našem poslu!
Nakon predstave Parovi u izvedbi Teatra Gavran , publika vas može gledati i u predstavi Dvije crte plavo u Teatru Exit , koja se bavi s temom tinejdžerske trudnoće.
Tako je. Predstava je nastala kao koprodukcija Teatra Puna kuća, Gradskog kazališta Sisak i Teatra Exit, te po motivima istoimenog romana Rosie Kugli. Riječ je o predstavi za mlade u kojoj se tinejdžerica Vita Mayer suočava s činjenicom da se nalazi u drugom stanju. Pred njom je teška odluka. Zadržati dijete ili pobaciti?! Cilj predstave je naglasiti značaj odgovornog seksualnog ponašanja kod mladih, a jednako tako i otvoreno progovoriti o maloljetničkoj trudnoći. U predstavi glumimo Svetlana Patafta i ja, a predstavu je režirala redateljica Frana Marija Vranković.
Kakve su reakcije publike nakon što odgledaju predstavu?
Nakon svake izvedbe organiziran je razgovor koji vodi psihologinja iz Udruge roditelja Korak po korak postavljajući razna pitanja publici na temu maloljetničke trudnoće i odgovornog spolnog ponašanja, gdje publika s nama dijeli svoja iskustva. Dosadašnje iskustvo ovakvih razgovora nam govori da je mlade generalno sram govoriti o tome, dok je to paralelno nešto što je prisutno, o čemu nam govore statistike. Ponosna sam na ovu predstavu! Postoje dijelovi u predstavi koji izazovu smijeh kod mladih, dok postoje dijelovi predstave kada nastaje tajac! Na te sam trenutke posebice ponosna jer tada vjerujem da dopiremo do mladih prenoseći im poruku u koju vjerujemo.
Na radost ljubitelja domaćih serija, vratili ste se na male ekrane i odnedavno Vas gledamo u seriji Na granici u kojoj tumačite ulogu Željke Mandžukić. Kako se pripremate za ulogu i kakva je atmosfera na snimanjima ?
Užiiiivam!!! Pisci stvarno obavljaju odličan posao! Željka me nasmije prilikom svakog čitanja, dovoljno je da zamislim situaciju u kojoj se našla ili u kojoj su se našli drugi oko nje ili nekakav njezin pogled na okolinu u kojoj se nalazi. Gušt je domaštavati ju. Pripremanje za ulogu podrazumijeva učenje teksta, pronalaženje supstitucije u svom privatnom životu/ iskustvu/ emotivnom pamćenju za situacije u kojima se ona pronašla kao i za njezino poimanje ljudi i događaja, što je posebno zabavno jer je kod Željke sve pomalo potencirano!
Atmosfera kao i ekipa na setu je odlična! Osim vremena koje provodimo na setu, volimo se družiti i privatno! Radimo punom parom, ali pri tome smijeha ne nedostaje! Ne može ljepše!